torsdag

Jag vaknade med halsont i morse. Inte bra. Halsonten vill inte försvinna. Det är det sista som får hända nu, att fysiken inte orkar med. Så antingen kör jag på som vanligt och hoppas att jag kan skrämma iväg förkylningen som knackar på dörren, eller så tar jag det lugnt och väntar på att den ska gå sin väg av sig själv. Det är alltid svårt att avgöra vad som är bäst. Ska nog brygga lite magisk hälsokur som mormor alltid brukade ordinera: vitlök och honung. Allt annan än gott, men hjälper. Man kan trycka i sig mängder av vitlök när man bor själv.

Min kväll:
Stinka vitlök och försöka exjobba lite.

Det går verkligen inte snabbt framåt med exjobbet. Tell me something I don't know! Jag vet det är tradigt att höra detta ständiga gnäll om exjobbet. Det kommer nog inte vara sist gången jag tar upp det heller.

Men dansen går bra. Vi har äntligen fått klart vår nya koreografi och den är riktigt jävla kickass kan jag säga. Vi är som stolta föräldrar då vi dansar den. 28 maj är premiären för den, vi kommer att dansa på stora scenen på Fristadstorget i Eskilstuna under Spring Pride. Det känns spännande och stort. Så nu är det drillning på hög nivå som gäller, för går det bra kan det öppna andra spännande dörrar eller fönster. Därför är det så viktigt att halsonten försvinner NU. Förövrigt så har det kommit upp nya bilder på vår hemsida. Dels studiobilder som Kajsa tagit och bilder från Hoffmaestro som Anna tagit.



Kommentarer
Postat av: Orangutanna

inte sjuk! håller tummar

2011-05-07 @ 00:59:07
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0