fredag

svt sörmland var också och filmade igår. Ca 8:50 in kan man skymta lite bekanta ansikten. Jag gillar att dom tagit med då vi precis kommit dit och ser alldeles konfunderade ut.

Middagen igår var mysig. Maten var inte speciellt god, inte värd pengarna men det var däremot sällskapet. Det var sådär härligt sentimentalt och hjärtligt med lärare som höll tal. Vissa pratade om sina examensarbeten. Jag förklarade min situation och lärarna såg förstående ut, diskussionen leddes in på dansen istället, och om att våga ta chansen iställe för att göra det som förväntas av en. Jag försökte försäkra dom att jag faktiskt tänker ta min examen sen i höst. Adrenalinet innan uppträdandet tidigare på dagen motade tillfälligt bort förkylningen men på kvällen kom den ikapp. Jag kände mig lite frånkopplad, tungt huvud, varm panna och droppande näsa. Jag valde att vara förståndig och följde inte med vidare ut. Tråkigt men jag vill inte riskera något inför lördag.

Idag ska jag plocka upp snorpapper från lägenheten och göra det lite hemtrevligt då mina damer kommer hit.
Vi ska senare repetera öppningsnummret med en annan dansgrupp i stan. Vi har ingen aning om vad dom har gjort så jag hoppas det kommer att funka med det vi har koreograferat. Efter det ska jag möta upp Fanny och Jill sen ska vi gå på teater. Det är kära Kristin som är med och spelar, det ska bli superkul att se vad hon haft för sig. Senare anländer Jenny och Christine. Det kommer att bli en utmaning att få ordentligt med sömn med så trevligt sovsällskap.

Passande nog så har dom valt att stänga av mitt varmvatten och tänker inte göra något åt saken på hela helgen. Det är ju perfekt när man har 6 tjejer på besök.

Nu ska jag proppa i mig vitaminer i tusen så den här skitförkylningen försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0