strike a pose

Igår tog jag en sväng till Stockholm över dagen för att bli fotad. Kajsa har praktik just nu och tillgång till en studio, så hon ville öva lite och jag ställde givetvis upp.





Så himla fint ljus och bra skärpa trots att jag hoppade upp och ner för att få fart på fransarna. Kan man bli annat än imponerad? Jag kan ofta känna mig lite obekväm framför en kamera men inte när det är Kajsa som är bakom. En riktigt rolig dag.

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna och det känns lite som att jag trampar vatten, kämpar för att hålla mig flytandes. Jag har en krävande kurs med grupparbeten som tar tid, ett exjobbspm som ska kompletteras och förra kursen som släpar efter. Utöver allt det här måste sambadräkten bli klar, vår sambaworkshop ska sitta och vårt uppträdande skall slipas. Det känns både spännande och kul att vi ska ha vårt första dansjobb nu i helgen men det ska också bli skönt när det är över så man kan pusta ut lite. Men det är kul när det händer mycket så jag ska inte klaga, bara att vara effektiv som tusan.




Kommentarer
Postat av: Orangutanna

asfint!

2011-03-09 @ 17:11:52
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: CLAUDIA

coola bilder!

2011-03-09 @ 18:05:36
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0