pain in the ass.. literally


denna krabat representerar mitt sinnestillstånd just nu. jag är ledsen och skör. varför? jag har den sjukaste träningsvärken någonsin. Min röv och hela mitt lårparti är i limbo just nu. vad heter det nu igen... just det! dumt huvud får kroppen lida. inte smart att köra löpning och styrka på samma dag. denna plåga har gjort att jag har legat på soffan hela eftermiddagen och kvällen och inte fått något skolarbetegjort (konstigt nog påverkar träningsverk ens mentala förmåga också). det enda trevliga med idag är att jag skypade med kajsa.. i över 3 timmar. innan jag går och lägger mig ikväll ska jag marinera mig i liniment. för imorgon ska jag dansa och gå på pump. no mercy!


Kommentarer
Postat av: Madde

Har haft mitt metoddokument öppet heeeela kvällen. Har ändrat ett ord tror jag. Ibland är man verkligen en sopa. Du ligger ju iaf en uppgift före, dukti.



Men imorgon kör vi så det ryker! På alla plan!



Puss puss!

2011-03-30 @ 22:48:33
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Apan anna

ÄLSKAR utseendet! Förmedlar känslan skitbra, väser svagt och förvirrat

2011-03-31 @ 01:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0