mkt nu.

mycket i skolan och mycket med dansen. jag har mycket positiv energi men känner mig samtidigt lite stressad. i helgen kommer mamma och de ska bli jättemysigt. igår åt jag sushi med pappa och det var jättemysigt. mycket jättemysigt.
idag har jag och mina danskollegor varit till stockholm för att bli fotade av kajsa. jätteroligt! jag har inte sett slutresultaten men jag anar att det kommer att bli mycket fina grejer.

bland annat såhär såg det ut då kajsa fotade mig sist.
grymt duktigt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, sjukt mycket nu!



Kajsa är så duktig! Ska bli så jävla kul att se bilderna sen!



KRAMAR!

2011-03-17 @ 10:33:07
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0