Dag 3- Mina föräldrar




Mamma Marina och pappa Mikael.

Jag blir både stolt och varm i hjärtat när jag tänker på min föräldrar. De är två starka personer som vågat i sitt liv; vågat flytta runt och chansa trots två små barn, vågat byta jobb och satsa på en talang och vågat kasta sig in i projekt som är läskiga men också utvecklande. Visst vi har haft våra gräl under min uppväxt, men vi har också haft många goda skratt. Jag är så glad över att jag får lära känna dem bättre nu som vuxen, för det finns så många fler dimensioner hos ens föräldrar än just bara titeln förälder.

Jag känner stor tacksamhet till mamma och pappa. Jag har en barndom att bli sentimental över och de har spelat en stor roll i att forma mig till den jag är idag; en självständig och smart tjej som vågar leva sitt liv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Malin för de orden, du är verkligen en smart tjej.

2011-03-08 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0