bra dag


Idag har varit en riktigt bra dag för mig. Jag hade handledning med min lärare på morgonen, vi gick igenom förra veckans inlämning och diskuterade exjobb. Inlämningen som jag hastat ihop visade sig vara mycket bättre än jag trodde. Jag fick vg på den och läraren berömde mig så jag blev nästan blev generad, pratade om självständigt och kritiskt tänkande som bådade gott inför exjobbet. Precis den egoboos jag behövde inför exjobbsångesten som väntar runt hörnet.

Efter den handledningen rörde snöslasket mig inte i ryggen. Jag cyklade glad i hågen vidare från skolan till gymmet. Där var det 5 kilometern som gällde, det var tungt, svettigt men fan va bra det kändes efteråt, 24:05 blev tiden. (babysteps mot 20 minuter kanske). På gymmet fick jag även gratistips från receptionen. En tjej som är haj på det där med löpning tipsade om intervallträning som skulle ta kondisen till nya höjder. Perfekt!

Inte ens det faktum att jag råkade tappa ena gympaskon då jag cyklade hem fick mig på dåligt humör för efter en snabb middag var det fikadags med Anna och Madde. Mycket trevligt :)

Efter fikan gick jag och Madde för att köra lite rumpmördande styrketräning. Jag hoppas jag kan gå imorgon. Sen på vägen hem från gymmet stötte jag ihop med en gammal vän, min gympasko. Fantastiskt! Och bäst av allt, snön hade smält.




Kommentarer
Postat av: Orangutanna

GRATTIS TILL VG MED POMPA OCH STÅT!



http://www.fhs.se/scaled/externwebben/nyheter/2010/musikkar_440.jpg

2011-03-29 @ 23:16:41
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Madde

Så jävla grymt med ett VG från Anna-Lena, WOW!



Hurra för återfunnen sko! En bra dag helt enkelt =)

2011-03-30 @ 12:49:57
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0