vad händer och fötter?

Imorgon åker jag till Stockholm. Därifrån åker jag sen vidare ut till Rönninge där jag skall hänga med mamma, morfar och kusin med familj. Mycket trevligt!

På fredag ska chichi SAMBA gör ett litet gästspel på en klubb på Mosebacke. Ett finalnummer som heter duga tror jag det blir. Men det är lite hemligt. Superskoj!

På lördag skall jag förhoppningsvis få vara brudtärna. Anna och Tobbe ska kanske förnya sina löften på Skansen. Jättemysigt!

På måndag ska jag och sambatjejerna gå på sambaträning i Stockholm. En duktig tränare från Brasilien kommer att hålla ett litet sambaboothcamp och vi har ju såklart anmält oss. Perfekt att få slipa samban inför sommaren. Asgrymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0