mina fina


Jag vill bara poängtera hur glad jag är för att ni kom och hälsade på och hejade i publiken under pride tjejer. Mona ska också vara med men hon är bakom kameran och förevigar stunden. Det är så kul att få dela det man har kämpat med så mycket, och all stöd och uppmuntran värmer i hjärtat.

Dessutom var det kul att få introducera mina olika världar för varandra, mina fina Ålandsvänner och mina fina Eskilsvänner fick mötas. Det känns som att dom lär känna mig bättre genom att dom lär känna varandra lite. Oj det kanske blev lite smörigt nu. Men mina vänner är viktigta för mig. Jag saknade Kajsa, Linnea och Tilde. Jag längtar tills alla är samlade igen.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jill

Det är det vänner är till för :) Det var häftigt att äntligen få se vår sambastjärna uppträda! Och att träffa dina härliga vänner i Eskilstuna. Snaaart ses vi igen :D kramar

2011-06-07 @ 15:27:11
Postat av: Christine

Håller med Jill :) Hoppas vi får se er dansa på Åland i sommar!! <3 krrram

2011-06-07 @ 17:07:43
Postat av: Madde

Finfina brudar från Åland är ni allihopa! Blev sjukt lyckat! tack själv =)



Puss puss

2011-06-09 @ 01:33:42
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0