jag lever.


Som många somrar förr så har jag tappat lite blogglust. Vackert väder ute, vem vill sitta inne och skriva?
Iaf.. Jag har haft en mysig midsommar. Fick med mig kära Anna från Eskilstuna, så vi firade tillsammans med mina kära ålandssystrar. Midsommardagen firades hos kära Jill som fixat ihop tacos. Mums! Vi drack tequila och lekte sanning eller konsekvens.
Utöver det har jag solat, badat, lekt med kompisar, tittat på min sommarfavorit In treatment och massa annat skoj. På lördag ska jag jobba men sen ska jag fira Jill som tagit examen. Hurra!

over and out!




Kommentarer
Postat av: Orangutanna

heja er, hoppas ni får finfint!

2011-07-01 @ 13:23:06
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0