so faar so good

Idag har varit en bra dag. Det enda dåliga med idag är att jag halkade och landade med baken i en vattenpöl när jag var ut och gick i morse. Hör på den! Jag var ut och gick i morse.

Ett pm är inne, en rapport är i stort sett klar och jag har bokat in ett möte i Stockholm på fredag angående mitt exjobb. Jag ska träffa folk på välgörenhetsorganisationen Actionaid. Spännande grejer! Jag har lite trådar här och var angående mitt exjobb, men jag vågar inte säga för mycket ännu. Den som lever får se, eller den som läser min blogg får se. Alltså är det inte så många som får se. Iaf efter den 25 januari vet jag förhoppningsvis mer.

Alltså verkar det som det här med organisation fungerar bra för mig. Om man nu kan dar slutsatser efter en dag. Låt oss hålla tummarna för att flytet håller i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0