back on track

efter snart 3 dygn i lägenheten börjar jag känna mig levande igen. hallelulja! tänker ta tag i livet genom att släpa mig till lidl och handla. vet ännu inte hur det skall gå att vistas bland människor igen men förhoppningsvis kommer jag inte att få panik och börja fräsa vilt omkring mig. och förhoppningsvis fattar jag inte eld då jag går ut i solljuset.

förresten inget ont som inte för något gott med sig, att hosta intensivt i några dagar är bra magmuskelträning. det i kombination med ingen aptit gör susen för formen. att dom inte skriver om den dieten i aftonbladet? sen att man ser ut som en zombie i fejjan är ju såklart en oönskad bieffekt. får ta på mig lite rouge innan jag går ut så att folket på lidl inte tar fram sina spjut igen, det blev så himla dålig stämning sist.



Kommentarer
Postat av: anna

haha!

2011-01-09 @ 16:10:28
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Madde

Haha! Hoppas du inte fick betala överpris för godiset igen :P Fast då kan du ju go zombie on their ases och riva hela butiken, ta en tugga av närmsta personal etc.



PUSS!

2011-01-09 @ 20:15:53
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0