back in school

sitter i skolan och fnular. bestämde mig för att hoppa över animationskursen och beta av mina rester istället. kanske jag hade hunnit få ihop nån ful film om jag satt i skolans tragiska datasal dag och natt en vecka fram över men jag har inte orken just nu, dessutom tänker jag inte utsätta mig för den psykiska påfrestningen igen. sen får läraren säga att jag ger upp bäst han vill. även om det stör mig att höra sånt.

förövrigt har mitt hälsotillstånd återgått från zombie till människa även om det är på pensionärsstadiet just nu. tog mig väldigt länge att gå till skolan idag, dels pga blixthalka och dels pga avsaknad av muskelmassa. men jag är påväg tillbaka, imorgon kanske det är medelålder som gäller men sen sen ska jag vara frisk!


Kommentarer
Postat av: Madde

BRA AVHOPPAT!



Du, den 24e, då är jag tillbaka och då ska vi dansa oss tillbaka in i toppformen. Arslet ska upp mot himlen och magrutor skall skönjas! DAMN!



Puss puss

2011-01-10 @ 13:32:07
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0