satansjävlahelvete!!!!!!!!!!

Sitter med jävlakuk 3d max. Allt var bra, skulle bara rendera en sista gång men då kraschar hela skiten och går inte längre att öppna. Så nu måste jag gå tillbaka till en tidigare fil och det jobb jag gjort de senaste timmarna är helt förgäves. Jag kommer att vara tvungen att sitta i den här äckliga datasalen hela natten.
Och fult kommer det att bli också.
Fy helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag gå på toa och gråta en skvätt innan jag börjar om. Ge mig styrka

Död åt den här skolan som inte kan investera i vettiga datorer. Död säger jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om det hjälper med styrka från Gottby,så skickar vi dej massor Nelson oxå, orka lite till :)

2010-11-03 @ 18:04:06
Postat av: Anonym

Åh, nääääe. Fina du, fan vad jag känner med dig! HELVETE HELVETE HELVETE! Håller tummarna för att det mirakulöst löser sig!



Tänker på dig!

2010-11-03 @ 20:56:05
Postat av: anna

sktiskola!

2010-11-05 @ 20:09:00
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0