what else?


Jag har ju satt upp en del från min Flashkurs (pingvinfilmerna) men sen brukar jag ju gnälla över att jag har tre kurser just nu. Så, vad är dom andra kurserna för något?
Den ena är Informationsdesign i praktiken,grupparbete där ska vi göra en utställning om kärnkraftverk. Den delen av utställningen som min grupp har hand om är transport och frakt. Till den har jag gjort illustrationerna ovan. Inte allt för inspirerande kanske.
Den andra kursen är en projektkurs, även där grupparbete. Vi har arbetat med ett skarpt projekt mot Eskilstuna energi och miljö och tagit fram en sopsorteringsanordning som rymmer sex fraktioner och får plats under diskbänken. Det har varit rätt intressant då jag har jobbat ihop med folk från helt andra program.
Imorgon ska vi hålla en presentation av vårt projektarbete. Då ska vi prata om vår designprocess och vad vi kommit fram till. Presentationen är öppen för allmänheten och kommer att hållas på Munktel Sciencepark kl 16:30. Kan ni inte komma? Ingen fara. Jag blir INTE ledsen. Färre att göra bort sig inför.

Så efter tisdag kan jag kryssa av en kurs. One down two more to go. Känns som att jag (PEPPAR PEPPAR) har någorlunda kontroll på läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0