UNDERbart


Jag har hittat en absolut favorit på trosfronten. Sömlösa trosor från Twilfit. Men inte vilka som helst, inte dom något sexiga hipstertrosorna eller dom vanliga boxertrosorna nej,nej! jag har upptäckt maxitrosan. Det är så sexigt som det låter, en mommotrosa helt enkelt. Den är SÅ skön men framförallt smickrande. Den omfamnar höfterna och baken iställe för att skära in och skapa den ökända muffinmidjan.Passar perfekt nu då man kan börja plocka fram en och annan åtsittande klänning. Hurra för plagg som är skapade för levande kvinnor och inte pojkkroppar eller plastdockor.
Oj plötsligt känner jag mig som en skribent för Tara. Tantvarning eller ej, jag kan rekommendera!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ja, verkligen fröken Amelia =)



Ska köpa mig ett par jag med!

2010-05-19 @ 15:23:41
Postat av: kajsa

Haha, Tara indeed.

Min lilla undran är väl hur man gör om man är singel, ute och dansar och kanske... vill mysa lite med nån. Skammen att ha mommotrosa då. Hugga.

2010-05-19 @ 19:34:19
URL: http://kajsateresa.blogg.se/
Postat av: kajsa

sv. mkt klokt. :) den ska jag köra

2010-05-19 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0