tråkmåns

Valborg var kul.
Hinner inte gå in på detalj.

Bloggen kommer nog att bli lite lidande nu.
Jag läser 3 kurser två på 50% och en på 25%, alltså 125%. Men då det alltid är lite i början och stockar sig mot slutet är verkligheten den att jag läser 300%. Därav väldig tidsbrist för annat.
I helgen är det Gaga som gäller, vilket ska bli skitskoj. Jag ska göra mitt bästa för att koppla bort mitt enorma skolarbetsåskmoln. Måste bara hinna hitta rätta outfiten.

Imorgon skall jag till Västerås och besöka ett kärnkraftverk, typ. Blä. Kommer väl att bli självlysande.

Min hjärna och arbetsmoral har redan tagit sommarlov, sinnet är ute på resa i usa.
Måste måste måste fokusera om nu.

Blä, det här inlägget var så tråkigt att jag inte ens orkar läsa igenom det själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

gaga vill make it all better!

2010-05-04 @ 09:54:33
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0