take off in five, four, three...

Nu sitter jag i skolan med resväska och allt. Skall ha redovisning i en kurs sen åker jag till Uppsala.
Jag övernattar hos André och på morgonen tar jag bussen till Arlanda.
Jag har inte riktigt hunnit få resfeber ännu. Har knappt hunnit inse att jag skall åka. Men jag är lite nervös, nervös över att jag ska ha glömt nått. Innan jag åker skall jag ta avsked av vänner och fina Jon. Sånt är mindre kul.

Nästa inlägg är utan åäö.
Forhoppningsvis kommer jag att kunna uppdatera mkt under resan :)

Wish me luck!


ja ni kan ju gissa hur det kommer att gå med bikiniformen...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja, det kan jag helt ärligt säga att jag gör, haha.



JAG VILL INTE ATT DU ÅKER TILL USA. Så. There. I said it. :)

Fast jag hoppas att får det roligt ändå. Hehe.

Pussar och ta det försiktigt på resan!!!

2010-05-31 @ 15:07:08
URL: http://kajsateresa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag håller med Kajsa lite, men hoppas du får det super iaf :)

Och bikiniformen tycker jag inte att du ska oroa dig för. Om du inte rullade fram efter ett år i USA så lär du nog inte göra det efter tjugo dagar heller ;p (fast det kunde se kul ut hehe)



Shoppa mycket på forever 21 och ta det lugnt!

2010-05-31 @ 15:59:58
Postat av: Fanny

Lycka till Malin och ha det grymt! Njut verkligen av din ledighet nu efter din hektiska vår :)



Ses till midsommar, många kramar!

2010-05-31 @ 17:00:40
Postat av: Madde

Ha det helt fantastiskt nu! Det kommer självklart blir grymt!



Kommer sakna dig som fan! STORA KRAMAR!!!!

2010-05-31 @ 17:46:37
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: mona

lycka till och ha det så kul malin!

skit i bikinisnacket. njut istället :)

kram!

2010-05-31 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0