picaboo


picaboo penguin by ~manyq on deviantART

Har suttit i skolan sen klockan 8 i morse och jobbat.
Självdisciplin var du en kom ifrån är jag dej mycket tacksam.
Jag kan ana mig till fantastiskt väder utomhus (persiennerna i datasalen släpper in lite solljus).
Jag ska jobba hårt några timmar till sen skall jag ut i solen tror jag.

Förresten så var Robinhood helt sevärd faktiskt. Äventyrsfilm som fick hjärtat att klappa lite extra. Mitt hjärta klappade extra mycket då dom galopperade genom djupa skogar. Påminnde mig om dom härliga dagarna då jag själv galopperade fram genom skogen i rasande fart och hoppade över stock och sten. Det finns ingen bättre känsla.

NU: back to work.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Söt pingu! Duktigt jobbat :)

Att galoppera genom skogen bakom dig och Lady är onekligen något man kan sakna ibland.

2010-05-15 @ 13:03:14
Postat av: micke

hej svejs malin, det är duktigt av dig, men så skall man göra om man vill lyckas ,vi var cyklande till byttböle idag och kollade på på lady och alma såg riktigt fina ut i hagen,kram från pappa.ps spelade ej på v 75 idag

2010-05-15 @ 19:09:35
Postat av: Madde

Duktiga duktiga Malin! Du får smitta av dig lite på mig i veckan. Gillar pappa Pingvins ridåpäls. Man vill pussa på den lille... puss puss!

2010-05-15 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0