med solen i ryggen







Mer än någonsin längtar jag till sommaren nu; solen, havet, friheten och mina vackra ålänska flickor såklart. Men det är 3 veckor av skola kvar. Jag har bestämt mig för att sluta gnälla över allt som ska göras och istället bara försöka göra det. Det är sjukt mycket som ska göras! (sista gången). Jag har försonats med tanken på rester. Men jag har inte gett upp. Jag skulle vara så stolt över mig själv om jag klarade av det här. Så därför sitter jag här ensam i skolan, klockan är halv 8 på morgonen, lunchlådan är packad och ärmarna är uppkavlade. Nu jäklar ska jag kicka some Flash butt. Ska bara posta det här inlägget först. hehe..

Kommentarer
Postat av: Madde

rumpa! :D



Jäklar vad duktigt! Själv har jag insett att jag måste börja om från början. Nytt tema, ny storyboard...



KRAM!

2010-05-11 @ 09:47:26
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: mona

vilken underbar bild! snaaaaaaaart :)

2010-05-13 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0