@gillet

Fina Fanny och jag ville ta en drink och shakea lite efter en hel del hemmafestande på valborg. Nästan allt var stängt  på 1sta maj, så vi gick till Gillet.. och fastnade på bild. Stället kändes lite som en mysig lobby. Tack vare någon djtävling fanns det musik att dansa till, så vi fick vad vi ville och kunde nöjda gå och lägga oss.
En rolig grej hände påväg till krogen; Ett killgäng stoppade oss och började småprata, de frågade vad vi gjorde i Uppsala och jag svarade att min pojkvän bor här. Jaha så ni har pojkvänner säger någon av dom och hela gänget vänder på klacken och går därifrån. Både vi och dom utbrister i gapskratt. Jäkligt oförskämt kan man tycka men det var uppenbart vad dom var ute efter från första början så det hela blev väldigt komiskt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjusigt!



Du och dina flätor. GE MIG!

2010-05-06 @ 00:43:26
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0