evolution


Det går framåt.
Har fått ihop alla klipp till en film. Den känns lite långdragen eftersom jag inte lagt in texter och ljud ännu, dessutom blir det lite konstiga pauser här och var eftersom jag ska lägga in knappar man ska kunna trycka på. Skall lägga till det och programmera lite så borde den vara klar. Hallelulja, nej inte ropa hej innan man är över bäcken.

Ska kämpa på i helgen, men inte så mycket med den här grejen. Jag har andra kurser som jag behöver bli klara med. Ska illustrer tråkiga fordon till ena kursen och illustrera en produkt+göra en folder om den produkten i den andra. Trevlig helg med andra ord, NOT.
Hoppas ni får en trevligare helg.

Kommentarer
Postat av: Anna

jättefin!

2010-05-21 @ 13:49:04
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0