Besök

Imorgon kommer mamma.
Hon skall stanna hela helgen.
Det ska bli mysigt, vi ska bla besöka loppisar (min favorit sysselsättning).


Här är en gammal bild på oss då vi satt i bilen i hamnen och väntade på färjan till Åland.
Jag hade nyligen kommit hem från USA och vi hade hälsat på mommo och moffa.
(Märk mitt korta hår och mina fried chickengödda kinder)

Idag har jag inte gjort mycket. Hade tänkt göra mycket.. men sen orkade jag inte. Så kan det vara ibland.
Har en hel del skola att ta tag i, men jag håller mig flytandes så jag nöjer mig med det.
Jag nöjer mej med en halvtråkig blogg just nu också.
Sorry..


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken mysig bild!



Jag hörde från Anna att du var ute på promenad i morse... Smygtränar? Vad faAan! :P

2010-03-05 @ 10:59:49
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: André

Nu har hon lämnat Uppsala och är på väg till dig :)

2010-03-05 @ 13:13:06
Postat av: Fanny

Tss jag ser då inga gödda kinder inte! :) ha en kul helg med dig mammi, jag ska försöka se efter André ikv!

2010-03-06 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0