update

Howdy!

Nu ar det sondag formiddag. Vi ska snart aka till St Louis for lite shopping och baseballmatch. Vi ska se St Louis Cardinals spela. Da jag var har och sag dom for fyra ar sen vann dom hela ligan sa forhoppningsvis bringar jag lika mycket tur denna gang. Ikvall ar det tydligen "bring your pet-day" sa folk far  ta med sina hundar till matchen, det kan bli intressant.

I fredags hade vi en liten "welcome home malin-fest" pa en vingard. De var supermysigt och kul. Det var sa otroligt roligt att treffa folk igen. Tyvarr e vissa fortfarande borta i sina colleges men inte alla. Efter att ha druckit vin och sa, packade vi ihop vara grejjer och drog "up town" till den lokala baren. Jag kande mig som en akta redneck sittandes pa en barstol med en budweiser i ena handen.
Roligaste grejjen hande innan vi gick in till baren. En kille som jag gick i skola med som heter Nathan var utanfor. Nathan ar en stor kille med en stor talang. Han ar State Campion i typ svingrymtning, allltsa dom tavlar i att lata som svin. Han hade ocksa varit a vingarden sa da vi fragade om han gillade vinet svarade han "Like heaven in my belly" och klappade sig pa magen. Da tog jag fram kameran for att filma det beromda svinropet och efter lite overtalning gick han med pa det. Som tur e hann jag aldrig trycka pa record for plotsligt utbrister Nathan " I don't feel so good", gar ivag en bit och fontanspyr pa gatan. Lite senare kommer han in i baren och tar sig en ol. Det var en av de mest komiska handelser jag bevittnat pa lange, efter det myntade jag smeknamnet fountain till Nathan, forhoppningsvis fastnar det. Tyvarr sa var batteriet pa kameran slut efter det sa det blev ingen film. Men jag kommer antagligen att traffa honom nasta helg och han lovade att leverera ett grisrop da.

Igar var det tankt att vi skulle aka till Springfield pa eftermiddagen. Men vi var alla sa trotta fran kvallen innan sa vi tog en powernap som rakade bli en langnap. Istallet akte jag och Missy och tittade pa grantjejjens Tumbling uppvinsning. Tumbling ar typ gymnastik men ocksa lite dans. Det var varmt som i en bastu i gympasalen men tjejjerna var duktiga.

Jag hade nog lite for kul i fredags for jag glomde bort att ta bilder. Men ikvall har jag nya batterier i kameran. Sa forhoppningsvis blir det lite fina bilder pa St Louis.

Hoppas ni har en syperfin sommar!
Talk to ya later :)


Kommentarer
Postat av: mona

hahaha alltså vadå? på riktigt mästare i svingrymtning....? detta måste jag se! se till att få film på det. kul o läsa att du har det bra i usa! fortsätt så! :) kram!!!!

2010-06-07 @ 00:13:09
Postat av: Anna

america! svingrymtning:)

2010-06-07 @ 10:41:31
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: Madde

HillbillyMALIN HAHAHA. Låter helt fantastiskt.



Själv sitter jag på Tingis med min dator. Har precis tryckte en vegofralla (mums) och ska skriva lite rapport till Frank. Sen som alltid =)



KRAMAR!!!

2010-06-07 @ 13:07:59
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0