trög start

står på arlanda just nu. mitt plan är 2 timmar försenat. förhoppningsvis missar jag inte mitt flyg från new york till chicago. det löser sig nog :)

fick välja mellan fönsterplats eller gångplats på flyget.. valde fönster. de e så mysigt att se på molnen. fast jobbigt att behöva störa någon ifall man behöver på toa. hmm.. återstår att se ifall mitt val var rätt. jag hoppas jag inte sitter brevid följande: stinkfarbror, barn, tjockis eller terrorist.

nu ska jag gå och ta en muffin eller nått...

talk to ya later!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA



Man vill inte hamna brevid en body builder heller... =)



Hoppas muffinen smakade!

2010-06-01 @ 09:59:33
URL: http://detsajagakanske.blogg.se/
Postat av: André

Är Jack, Hurley, Kate, Lock eller Sawyer med på planet skall du genast kliva av!

2010-06-01 @ 15:54:23
Postat av: kaja

Terrorist och stinkfarbror känns värst enligt mig. En tjockis är ändå mjuk att vila kinden mot om man blir trött. Ta det försiktigt där borta sen!

2010-06-01 @ 18:41:49
URL: http://kajsateresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0