snabb uppdatering

har nagra minuter pa mej att leverera innan min datortid tar slut.
igar kvall hangde jag pa hostelet med andra resenarer. det ar riktigt skon stamning har och alla e trevliga sa jag behover inte oroa mig over att vara sjalv. vissa drog ut, men jag kande att en dags resande hade sagt sitt och jag behovde vara kry till morgondagen. dessutom gar inte tunnelbanan till brooklyn mellan 11 pa kvallen och 5 pa morgonen, sa ska man ut sa maste man kora en allnighter. ska nog satsa pa det pa fredag eller lordag tror jag.
idag har jag rannt runt pa manhattan. har hunnit med mycket men ar trott nu. de e sa skon atmosfar har och sa skona manniskor. underbart! ar grymt nojd over att jag kopte metrokort direkt sa jag har fri tillgang till t-banan, ett maste om man ska ranna runt. imorgon ska jag satsa pa att ranna runt lite till.
nu borjar tiden rinna ut.
hejda!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad härligt det låter :) Men du är mer än välkommen hem sen ;p

2010-06-18 @ 19:26:47
Postat av: Anonym

ÅH! New York är bäst!



Ränn runt så mycket du bara orkar! Ränn lite åt mig med!! PUSS PUSS PUSS!

2010-06-19 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0