midsommaren

Midsommarafton var trevligt, mysigt, roligt och allt som hör till. Jättebra fest, tack systrarna Fyrqvist!
Midsommardagen var skitkul den med. Tequila och sanning eller konsekvens till förfest och dans så magen gjorde ont efter det.

Här är ett litet urval av bilder.. som jag snott då jag inte tog med kameran själv.



till bords







dasset, ölen och jag






midsommarkärlek





gossipgirls






senare mot natten





jag ville ha hård fart






midsommarkärlek?





vem har tagit dom fina bilderna? det har Kajsa gjort..
förutom den här som jag tog på henne :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ser superhärligt ut!



Själv var man på Skansen och trängdes med alla tyskar och sen på midsommardagen började jag 8.30. Tummen upp... Blä...

2010-06-29 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0