just chillin

De senaste dagarna har jag tagit det lungt. Tidskillnaden spokar fortfarande lite men inte sa farligt. Idag blev jag forst bjuden pa lunch av ett par som ar involverade i utbytesprogrammet jag var har med forut. Sen slank jag in pa ett secondhandstalle och fyndade lite. Senare foljde jag med Toby och Missy pa natt mote med nan valgorenhetsgrupp eller vad man ska kalla dom. I princip var det middag med ett gang pensionarer med valsmort munlader. Utover det har jag chillat med kattorna framfor teven och njutit av att faktiskt inte haft nagot att gora. Jag har bekantat mig med skrapteve som Little miss perfekt (skonhetstavling for barn) och Real houswifes of N.Y., bada handlar om manniskor som inte riktigt ar helt ratt.

Imorgon ska jag forst hjalpa missy dekorera infor ett brollop (hon extraknacker som brollopsdekorerare), sen ska vi till en vingard. Pa vingarden ska vi ha en liten fest eller gettogether sa jag far treffa massa bekanta och vanner. De ska bli riktigt skoj!

Pa lordag ska vi antagligen till St. Louis och antingen kolla baseball eller shoppa.


jag, katten molly och en stol som e lika bekvam som stor.


dagens fynd: solglasogon, orhangen, brosch och halsband allt for minder an 10 dollar.


Kommentarer
Postat av: kajsa

En supersize me-stol :)



Ditt hår växer iaf fort. Frissan sa sanningen till mig igår. Det är möjligt att jag aldrig kan få så långt hår på riktigt. Det är långt ifrån alla som kan det. Det har med cykler att göra och nåt...



2010-06-04 @ 08:07:33
URL: http://kajsateresa.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha! Vad liiiiten du ser ut i den stolen. Men det ser himla mysigt ut!



Vilka fynd! urfina allihopa!

2010-06-04 @ 10:13:30
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anna

supersizefotöljen! ha det underbart!

2010-06-04 @ 16:16:00
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0