framme i new york

Nu har jag kommit fram till mitt hostel i New York. Hel och nastan ren, lite svettig kanske.
Sista dagarna i Raymond bestod av att umgas och ta avsked, hade en trevlig avskedsmiddag med  nagra kompisar bla.

Den har gangen gick flygturen bra. Motte upp Eric pa Union square. Hade turen att fa umgas med honom och hans trevliga tjej Susanna ett tag innan det var dags for dom att aka till flyget. Dom gav mig diverse tips om sevardheter och liknande. Lyckades tom hitta mitt vandrarhem i Brooklyn. Det verkar riktigt bra, rent och trevligt. Dom andra gasterna verkar vettiga ocksa.

Vet inte sakert vad morgondagen har att erbjuda. Ska kolla hur vadret blir och lite annat innan jag planerar dagen. Ser verkligen framemot att utforska staden.

xoxo
Malin


Kommentarer
Postat av: André

Ha så skoj sista dagarna nu!

2010-06-17 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0