Tatuering


Jag börjar bli lite sugen på att tatuera mig. Inte vilket motiv som helst utan just det här.
De är inte riktigt perfekt då jag ritade den med bläck och det blev lite kladdigt.
Skulle jag göra det skulle jag fila på motivet lite till.
Är inte hundra på storlek eller plats, men tänkte ganska liten och funderade på underarmen.
Tyckte det skulle vara fint på handleden tills jag insåg att massa kändisar har fåglar på handleden.
Vill INTE haka på nån jäkla tatueringstrend.
Jag vill ha en tatuering som är betydelseful och unik, en som jag ritat själv. Ja, jag vet att jag låter som varenda fjant som stövlar in i Miami ink, men det struntar jag i. 
Tat lungt mamma och pappa det är inte så att jag har bokat tid till närmsta tatueringssalong.
Som sagt jag är lite sugen bara.

Kommentarer
Postat av: anna

vi bokar på måndag!



nej men ärligt, gör det, som belöning, det är en fin present till sig själv när man klarat något bra. som när examen är i hamn tex

2010-01-24 @ 20:23:48
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: kajsa

å vilken trevlig idé! jag skulle aldrig våga. :p

2010-01-24 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0