Söndag

Då var helgen snart slut. Min första helg ensam i eskilstuna 2010. Den gick fort faktiskt. Jag klarade mig väldigt bra, speciellt med tanke på att jag såg Paranormal Activity. Måste dock erkänna att det var lite svårt att sova efteråt. Jag såg även filmen Up, det var den finaste filmen jag sett på länge. Den hade allt, man grät av både sorg och skratt. Jag rekomenderar den starkt till alla. Det är en av de få filmer som jag faktiskt vill köpa trots att jag redan sett den. Paranormal var en bra skräckis, den fick verkligen pulsen att slå även om jag kände att slutet inte riktigt gjorde filmen rättvisa (såg alla tre olika slut).

Idag är en ta itu med dag. Jag ska städa. Har inte orkat göra det i veckan då jag varit så trött av allt prickande. Men nu är jag så illa tvungen.

Nästa vecka kommer vi att fortsätta kursen med att rita insekter. Då ska vi sitta med mikroskop för att kunna teckna av dom små krabaterna. Sen skall vi kanske ha kroki. Jag ser framemot det, inte för att jag är pervers, utan för att det är väldigt nyttigt speciellt för mig då jag inte gjort det så mycket. Skall även försöka hinna med en resa till Åland också, det ska bli kul.

Näe, nu kan jag inte skjuta upp det längre. Dags att börja ta itu med städningen. Ska kanske göra en playlist på spotify först, som jag blir peppad av så jag städar bättre... Det räknas väl som att ta itu med något.. eller?

Kommentarer
Postat av: Madde

Städlista på spotify... haha... ungefär som att dammsuga istället för att tentaplugga.

Jag sitter i skolan, duktiga jag, klapp på axeln.



Ses imorrn! Kram!

2010-01-24 @ 12:53:05
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh ja kom hem till Åland :) Jobbar förvisso men är ledig både lördag och söndag kväll.

2010-01-24 @ 13:28:35
Postat av: anna

hoppas du inte fick några mardrömmar av pulverfotspår och vindsfotografier

2010-01-24 @ 20:37:57
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh GUUU! Jag såg precis reprisen av de gråtande japanska bebisarna. PUSSA bebisen!

2010-01-27 @ 01:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0