Packad och klar!

Nu skall jag åka iväg och lämna mitt kära Åland. Eskilstuna och skolan väntar.
Jag har varit väldigt elektronisktfrånvarande på sistone, har helt enkelt inte haft någon lust att uppdatera och ha mej. Ber om ursäkt för det.

På måndag har jag tenta och mitt pluggande har i stort sett varit obefintligt. Jag skall göra mitt bästa med att läsa över helgen, men jag är förberedd på en omtenta.

Som tur är får jag resesällskap. Jon är snäll och följer mej till e-tuna så jag slipper komma hem till en tom lägenhet, det känns så mycket bättre. Men vi hinner inte vara med varandra så länge eftersom båda måste plugga.

Ska sätta upp bilder från nyår och annat sen. Men nu måste jag iväg.

Hejdå Åland!
Tack för denhär gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0