nya krafter


Började dagen med tenta.
Kan inte säga att jag är nöjd med min prestation men godkännt känns inte helt omöjligt faktiskt, får hålla tummarna helt enkelt.
Hade tänkt att jag skulle fortsätta dagen med att jobba hårt i datasalen, skulle bara fika lite först.
Slutade med en 5timmarsfika med lunch.
Inget jobb idag alltså. Tar igen det imorgon istället, med nya friska tag.
Kände att själen behövde tankas. Så nu är har de negativa tankarna gett sig av och nya krafter har tagit deras plats.

Ska nog vara positiv det här året.
Känner mig peppad inför våren.
Det ska bli kul med massa nya äventyr, ser tom fram emot skolan.
 
Tänk vad lite sällskap och fika kan göra.


Kommentarer
Postat av: M adde

Indeed!



PUSS

2010-01-11 @ 17:19:09
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0