Atschoo!

Jag har gått och blivit förskyld. Ganska lindrigt, men jobbigt ändå. Har fått sexigt röda näsvingar. grrr!
Förövrigt har jag förvandlats till en amöba av nått slag. Inte mycket till hjärnkapacitet vad gäller tentaplugg.
Tog mig tills idag att börja läsa ordentligt. Böjade läsa instuderingsfrågorna och insåg att det inte bara var en sida utan faktiskt fyra. ojoj.. Men som tur är så kan man skriva en omtenta. Det satsar jag på. Orkar inte anstränga mig just nu. Jag skyller på oförklarligt amöbatillstånd.
Det där med nytt år och nya ambitioner får vänta lite.
Förhoppningsvis når jag mänsklig interlligens snart och kan ta tag i bloggandet och resten av mitt liv. Tills dess får ni helt enkelt nöjja er med denna gnälliga ursäkt till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0