Åka båt

Sitter just nu och skjuter upp mitt packande.
Jag åker alltså till Åland imorgon. Ser verkligen inte fram emot att åka båt i det här vädret, åksjuka here I come!
På lördag ska jag först hjälpa Kajsa med smink och hår, hennes syster gifter sig och som brudtärna skall man vara extra fin. Jag ser fram emot det med skräckblandadförtjusning. Ska bli kul då det alltid är kul med smink och sånt men samtidigt har jag traumatiska minnen från barndomen då jag skulle klippa Kajsas hår, det slutade i tårar och ord som var allt annat än uppmuntrande.
Nee, de ska gå bra.. sålänge jag inte sabbar nått.

Imorgon ska jag först jobba på mitt porträtt av Läderbaggen Bertil, sen ska jag på krokí. Ser framemot krokin.
Sen skall jag gå tidigare och skynda mig till tågen som pepparpeppar inte är försenat.
I sthlm  möter jag upp Jon sen åker vi tillsammans buss och båt.

Ska bli skönt att komma bort en liten sväng. Det är alltid mysigt att få träffa föräldrarna och Nelson såklart.


Åland bringar ro till min själ

Kommentarer
Postat av: Madde

Borde också packa lite. Sen...

2010-01-27 @ 21:13:30
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-28 @ 05:27:17
Postat av: André

Sitter på båten nu och det gungar inte alls mycket, så det är inget du behöver spänna dig över. Anmäl spammaren om det går på något sätt också. Ses imorgon!

2010-01-28 @ 21:27:45
Postat av: kajsa

Det var inte alls farligt på båten malin. (andré varför åkte du inte med båten tidigare, jag kände mig så övergiven och ensam)



Malin, är det ok om vi börjar ganska tidigt? Skulle vara hos frissan typ 9 på morgonen och fixa mig där, alltså med dig, smink och allt. Så att jag samtidigt kan fota syrran lite och så...

2010-01-28 @ 22:32:10
URL: http://kajsateresa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0