Paus

Sitter och har tappat arbetsmoralen för en stund.
Kan ju dra en liten sammanfattning av helgen som gick.

På fredagkväll tog jag det lungt hemma med mamma. Vi överraskade pappa, som kom hem sent med båten från sverige, eftersom han hade fyllt år dagen innan. 
Steg upp rätt tidigt på lördag för att hjälpa till inför Elisabets (kajsas syster) bröllop. Sminkade och hjälpte till med lite smått och gott som att få på klänningen utan att sabba håret. Jag tror det blev ett vackert bröllop, bruden var iaf  vacker och vädret lika så.
Senare gick vi på examens fest. Samma kille som för några veckor sen, men annat folk på festen. Kalaset slutade på krogen. Det var helt trevlig.
På söndag var det hemfärd som gällde.

Nu sitter jag med Bertil. Jag måste bli klar tills onsdag så imorgon måste jag lägga in högsta växel.

Ska precis gå och köpa mig nått att äta. Kl 17 skall jag möta upp några lärare och elever, jag har nämligen anmält mig till nån fristående kurs som går måndagkvällar. Får se hur det blir, om jag har tagit på mig något jag inte borde.

Tråkigt inlägg, ber om ursäkt för det.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du missade grymmaste Biggest avsninttet. Dom fick göra make overs! Fantastiskt, och blödigt!



Ska bli VÄLDIGT spännande att höra hur mötet var!



KRAM!!!

2010-02-01 @ 20:39:54
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: lukes

dagens fråga: Har du beställt/ska beställa kläder till våren sommaren?

2010-02-01 @ 20:58:14
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Inga inlägg är för tråkiga! :D

2010-02-01 @ 21:01:14
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0