bye for now

imorgon kommer pappa och hämtar mig från praktiken och kör hem mig till eskilstuna.
jag kommer att bli lite emotionell, men bara lite och jag kommer att dölja det väl.
just nu är magen som en zeppelinare. jag har ätit tacos med mina kära roomies, och chips och cheesecake. aoach!
det har varit riktigt kul och framförallt givande här i stockholm
jag ska försöka ta mig tiden att skriva lite mer ingående eller lägga upp lite bilder. vi får se, känns som att jag inte kommer att ha lika mycket stimulans i eskilstuna. fast det är inte helt sant, jag kommer att ha fullt upp med skola och så är det äntligen dags för dans igen.

nu ska jag packa lite.
på återseende stockholm!

Kommentarer
Postat av: Anna Linnéa Persson

välkommen tillbaks! (tänkte först skriva "hem", men det är ju inte riktigt rätt)

2010-12-09 @ 19:17:34
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0