åland

jag är på åland över helgen pga att jag har tandläkartid på måndag. jag har bara tagit det lungt. ätit middag, badat bastu, varit ut och gått och gosat med världens bästa katt. det enda aktiva jag gjort är att gå på dansträningspass med mamma. jag borde skriva en rapport men jag kan inte för mitt liv komma mig för att göra det. istället har jag hittat morfars gamla hängslen och mammas byxor och kombinerat dom två.

jag känner mig väldigt passiv just nu. tom bloggen känns lite som en börda. jag vill göra allt men orkar med inget. så det var nog bra timing med en ålandsrekreation.

nu ska jag sätta mig framför symaskinen en stund och ignorera min rapport lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0