tillbaka till vardagen.


Idag börjar skolan. Istället för att gå tekniskillustration vilket jag egentligen borde så har jag valt att gå en teaterkurs istället, Röst och rörelse. Tänker att det också kan vara utvecklande, man vänjer sig med att göra bort sig och känna sig dum. Dessutom kommer jag samtidigt att gå en krävande 3D-kurs nu så helt slapp kommer jag inte att vara.

Helgen har varit bra. Jag är inflyttad igen men har inte riktigt packat upp allt (JOBBIGT). Mamma kom hit med mig vilket var trevligt. Vi har shoppat lite, ätit sushi och choklad och sett på Mannen utan minne (asbra film). Sen på lördagen åkte mamma iväg så på kvällen botade jag min ensamhet med Anna och hennes grabbar. Det var kul, precis den medicin jag behövde.

Nu ska jag betala räkningar innan jag går till skolan. Jag hoppas att jag får träffa lite fina bruttor idag i skolan eller kanske på en fika efteråt.




Kommentarer
Postat av: André

Borde inte du vara rätt van med att göra bort dig och känna dig dum redan? :P

2010-08-30 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0