growing up

Så har man alltså fyllt 22.
Känns helt ok faktiskt. Inte så stor skillnad från 21. Mycket hände under mitt tjugoförsta år. Det var underbart på många sätt men tidvis även väldigt jobbigt. Utan att känna mig särskillt vuxen kan jag nog säga att jag har växt upp en del under det här året. Jag har lärt känna mig själv lite bättre tror jag.

Jag blickar mot mitt tjugoandra år med skräckblandadförtjusning. Det kommer att bli ett spännande år tror jag, ett år fyllt av förändring och beslut som skall fattas. Förhoppningsvis en examen. Men vad händer sen? Ingen vet, allra minst jag. Det jag vet är att jag skall försöka vara öppen för de möjligheter som kommer emot mig och alltid lyssna på magkänslan, då ska det nog gå bra.



Tack för alla fina gratulationer, presenter och all uppvaktning. Trots att jag rodnar besvärat då alla sjunger ja må ho leva så värmer det i hjärtat på mej.

Kommentarer
Postat av: anna

grattis i efterskott! från en som bott under en internetbefriad sten ett tag...

2010-08-20 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0