Uppsala weekend


Det har varit en skön helg i Uppsala.
Har haft det mysigt, sett på film och festat lite.
Fredagen var lugn.
Lördag gick vi på stan, åt sedan sushi med brorsan. Mums!
Lördagkväll var det först trevlig förfest. Vi spelade nått drinking game vid namn Pyramiden vilket var kul men resulterade i många straffklunkar för min del. Innan vi drog ut blev det lite singstar, vilket inte gick så bra pga tidigare nämnda straffklunkar.
Sedan drog vi ut på nation, där var bra drag o mkt folk.
Vi tröttnade efter ett tags dansande och drog vidare till nån skitmysig uteservering.
Trevlig kväll med galna upptåg.
Söndagen handlade om återhämtning. Höll mig i det vertikala läget på soffan och såg på film.
Pga skitSJ fick jag ta buss tjugo i sju måndag morgon. Lovely!
Å så var man tillbaka i Eskilstuna igen.







Kommentarer
Postat av: Linnea

Nördig som jag är saknar jag att åka till Uppsala så ofta som jag gjorde förra hösten :(. Tror jag söker dit nästa höst :)

2009-09-09 @ 09:41:38
Postat av: Madde

Nu har jag en blogg också, detsajagkanske.blogg.se

2009-09-10 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0