Roadtripping

Morgonen gryr, solen skiner, vinden är stilla.
En bra dag för ett äventyr!

Jag har haft finbesök.
Linnea tog bilen över Ålandshav och åkte hit till Eskilstuna för att hälsa på lilla mej.
Vi har shoppat, ätit sushi(lungnar inte beroendet ner sig snart måste jag åka in på rehab), ätit godis och pratat.
Wonderful!
Idag ska vi gå i några butiker.
Sen skall jag visa Linnea det bästa Eskil har att erbjuda, Tingsgården (mysigaste fiket i stan).
The masterplan slutar inte där.
Vi skall "hit the roads" och åka till Norrköping och hälsa på Jill.
Jag har aldrig varit hos Jill så det skall bli spännande att se hur hon bor.
Vi skall se på bio och ha det mysigt.
I'm excited!

Så nu måste jag packa.


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter grejt. Men visningen av eskils gobitar blir nog inte så lång, haha. Ät lite kaka åt mig också. KRAM!

2009-09-19 @ 10:36:14
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åhh va skoj! Jag vill jag vill jag vill! :)

2009-09-19 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0