Norrköpingsvisit

Kom precis hem med tåget från Norrköping.
Jag har alltså som tidigare nämnt varit där och hälsat på Jill tillsammans med Linnea.
Det har varit riktigt trevligt.
Vi har shoppat, gått på bio, fjantat oss, spelat buzz, käkat på diverse mysiga ställen, lekt med Dexter, förargat oss över galet grannskap och efterbliven biopublik och blivit sentimentala över gamla festbilder.
En lyckad helg helt enkelt.
Det tackar man och bockar för det brudar.





Om någon undrar vem Dexter är så är det den här megasöta figuren.
Jills underbart lyckliga vovve.




Jill och jag på min student på väg till krogen,
en av de tusentals bilder som finns i Jills välorganiserade bildarkiv.


Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig helg! Du ser lite ond ut på din studentbild, haha. Mys att vara med gamla vänner. Jag har gjort detsamma. Ses imorrn! Tack för håuppmuntran =) KRAMA!

2009-09-20 @ 18:37:23
Postat av: Jill

ordning och reda är lite av min thing.. haha. Tack för helgen, ses snart igen kanske ;)

2009-09-20 @ 19:31:59
URL: http://jhla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Själv sitter jag på Rosella och lider haha. Bra att du kom hem trots att du inte fick åka saab och njuta av min musik haha :) Vi får göra om det snart!

2009-09-20 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0