Konstvakt

Jag är barnvakt.
Fast åt en tavla.
Inte särskillt krävande.
Såhär är det,
Eric är i Österrike just nu och behövde någonstans att förvara tavlan han målat.
Jag ställde upp.
Inte bara av ren godhet.
Jag tycker faktiskt den är snygg, dessutom är mina väggar lite nakna.
Skall försöka att inte fästa mig för mycket.
Den är till salu men jag känner att jag inte kan shoppa konst till höger och vänster.
Tog lite bilder på den  nu då jag äntligen fått upp den på väggen men bilderna gör den inte rättvisa.
Den är större och snyggare i verkligheten.





Kommentarer
Postat av: Madde

ser bra ut, men gotta dig inte alltför mycket... =)

2009-09-16 @ 02:28:29
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0