Inspiration


Nathan Manire- Hunter S Thompson Illustration


När det finns folk som är så här grymma vet man inte om man skall inspireras eller gå och gömma sig.
Jag känner lite av båda.
Samtidigt som jag vill släppa allt och börja rita och måla som en besatt vill jag ge upp och börja jobba på bank eller dylikt. Jag menar what's the point, kommer aldrig nå upp till den här nivån.
Näe så ska man inte vara.
Det är bara att rita på tills fingrarna blöder.
Om man ändå hade tid för det.
De blir väl då man gått i pension och inte har annat för sig än att mata sina 53 kattor.


Kommentarer
Postat av: Madde

Wow... hm det där kan väl vem som helst göra... hrrmhm

2009-09-25 @ 14:23:32
URL: http://www.detsajagkanske.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0