Igår, idag, imorgon

Gårdagen var fylld med sushibitar, chokladbollar, glass, vittvin och gapskratt.
Det var så trevligt och mysigt.
Precis som man vill att det ska va.
Tack för igår!

Har haft tur idag.
Huvudvärken släppte så fort jag fick lite vatten i mig.
Steg upp relativt tidigt också, de e nämligen ganska svårt att sova med gallskrikande bokstavskombinerade ungar rännandes med eld i baken utanför lägenheten.
Efter tidsfördriv framför min kära laptop kavlade jag upp ärmarna rejält.
Diskade och städade.
Nu känner jag mig duktig. Fast inte fullt så duktig som jag önskar jag kunde känna mig.
Borde nämligen plugga och skissa på grejer till skolan.
Nå...
 Kvällen är lång.
Tillsammans med Andrés underbara chillplaylist på spotifyen skall produktiviteten nog hålla i sig ett tag till.

Morgondagen kommer att bringa harvande i skolans Macsal. Måste vara produktiv imorgon med, eftersom jag anar att helgen kommer att vara allt annat än.
Längtar dit.


Ett litet smakprov på min dags soundtrack

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag läser era bloggar och facebook i skolan... Snart ska jag jobba... Tack själv! Choklandbollsreceptet dies with me...

2009-09-16 @ 16:23:28
Postat av: anna

moby! vad bra!

2009-09-21 @ 23:16:49
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0