Höstkänslor


Idag tog jag löparbyxan på och gick på en promenad. Just det, jag GICK.
Ville andas in frisk luft och njuta av hösten.
Passade även på att smaska i mig några stackars blåbär som envist hängde kvar på sina taniga buskar.
Gjorde mitt bästa för att inte drabbas av mindervärdeskomplex av diverse prestationsjunkies som ångade förbi en i motionsspåret. Jag rätade på ryggen och lunkade stolt vidare i mitt tempo.
Ibland måste man gå ut och röra på sig för att motionera själen.
Även om det inte ger en "buns of steel" så är det faktiskt nyttigt det med. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh så fint! Du får ha fotoskola med mig! Promenera är jättebra, bränner mer än att springa om vi nu ska vara sånna. Stålstjärten är nog på ingående=)

2009-09-22 @ 11:41:19
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0