Hoppar på tåget

Just nu sitter jag i skolan och försöker få tiden att gå.
Jag skall ta tåget till Uppsala vid två.
Ska bli skönt att komma bort lite och slappna av.
Skolan har kommit igång med en väldans fart, men jag känner att jag börjar förändras från gnällspik till intresserad.
Vi har faktiskt en del kul uppgifter och intressant kunskap framför oss.
Fast de känns överväldigande när man får dom alla på samma gång. Man blir osäker på att man ska klara av alla i tid och så.
Men jag skriver mer om uppgifterna och kurserna sen.
Nu skall jag leva i vanföreställningen att jag kan ligga på latsidan och bada badkar, dricka vin och äta gott.
Så får man ta smällen nästa vecka sen.
Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0