Träningsverk och bio

Igår var det äntligen dags för samba igen. Vi har haft uppehåll pga strul med lokalen.
Det märktes att det var ett tag sen.
Dessutom körde vi en ny afrokoreografi och I'm telling you, afro är inget att leka med.
Så idag har jag träningsverk i rygg och axlar.



Jag har Jone på besök över helgen. Så i dag ska vi nog strosa på stan.
Ikväll blir det biodejt. Flickan som lekte med elden blir det nog. Såg nyligen första filmen och den  var överraskande bra.

Både idag och imorgon kommer vi att ha provapå på samban.
Jag kommer att vara med och hjälpa till imorgon. Så om ni har vägarna förbi ;)
Skall försöka få jon med mig, men det kan krävas lite övertalning.

Förövrigt tycker jag man kan besöka denna sida.
http://www.myspace.com/ikimonoswe
Det är kära Annas nya projekt.
Väldigt spännande.

Ha en trevlig helg allihopa!
Det kommer jag att ha iaf.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag blev 200år över en natt. Tack Mayra...

2009-09-26 @ 17:27:23
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0