Biopublik med något lägre IQ

I lördags var jag, Jill och Linnea på bio.Vi hade inte så mycket att välja på så vi bestämde oss för The ugly truth.
Romantisk komedi alltså.Förutsäjbart, mysigt och fjantigt.
Inte som att man förväntar sig värsta filmupplevelsen men tillräckligt underhållande för oss.
Man får gå ut från salongen med ett leende på läpparna.
Men så var inte fallet.Inte på grund av filmen.Den var förutsäjbar, mysig och fjantig- som förväntat.
Däremot var det en samling efterblivna som satt bland oss.
Dom skrattade högt åt minsta lilla antydan till skämt.Det räckte med att någon yppade ordet snopp så kissade dom nästan ner sig av skratt.
Inte nog med det.
De roades även av att prata högt när de kände för det.
Så extremt irriterande.Jävla fjorttisar och idioter.
Så istället för att vara glad och varm innombords när jag klev ut ur biosalongev var jag en bitter,bitter människa.
Jag har aldrig ansett mig själ vara en sån som rankar vissa människor som lägre stående.
Men vissa människor är ju fasen enkla och dumma i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jon

Oj. hårda ord Malin ;)

2009-09-21 @ 13:58:06
Postat av: Anonym

Word! Borde vara iq-test före vissa filmer hos sf. Eller så kunde de få ha en egen sär-salong!

2009-09-21 @ 15:44:18
Postat av: Jill

WORD!

2009-09-21 @ 16:15:29
Postat av: Madde

Jag hoppas att ni slängde tusen elaka blickar mot dom! Synd att det inte är paus i biofilmer, då hade ni kunnat hällt ut läsk på deras säten... det hade varit bra, men lite slösigt på läsk...

2009-09-21 @ 17:05:02
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Madde

När ska vi skärpa till oss? Aldrig!!! Nu har jag iaf kollat upp dom där föreläsarna som affischen handlar om... =P

2009-09-21 @ 18:45:48
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0